שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.8/10
סרט יצירתי, חכם, כייפי לכל אורכו מהדקה הראשונה ועד האחרונה. הילדים צחקו ונהנו מאוד. מגיל 3 ומעלה.
צפינו בו היום כל המשפחה כולל שני ילדים בני 4 ו-5.5 וגם נערה בת 12 וכולנו אהבנו מאוד. סרט מקסים, הרבה בדיחות וגם אקשן. מומלצים למי שאוהבים אנימציה.
היה סרט נוראי ומשעמם יצאנו באמצע שום עניין.
סרט יצירתי, שנון מאוד, שון מקסים כתמיד ולצידו דמות חדשה בשם לה-לה שמחפשת את הדרך הביתה. סרט עם לב טוב, אנימציה מרהיבה ומושקעת וסיפור מצוין. הילדה שלי בת 4 לצד אחיה בן ה-9 היו מרותקים. רצו לראות שוב.