שון כבשון עף על החלל ביקורת סרט

Shaun the Sheep Farmageddon Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "שון כבשון עף על החלל":
""אי.טי" פוגש את "סיינס" ו"תיקים באפילה" בגרסת האנימציה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Shaun the Sheep Farmageddon
דיבוב ג'סטין פלטשר, ג'ון ספארקס במאי/ת וויל בצ'ר, ריצ'רד פילן  
אנימציה
ביקורת סרט לשון כבשון עף על החלל מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"מצחיק ומהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
חברות ההפקה אוהבות ליצור המשכונים לסרטים, במיוחד לסרטים מצליחים וזה תקף גם בעולם הילדים. ראינו לאחרונה המשכים לשלל מוצרי אנימציה כמו: "הדרקון הראשון שלי 3", "אנגרי בירדס 2", "צעצוע של סיפור 4", "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" והיד נטויה. אבל לא תמיד סרט ההמשך עומד בציפיות ומצליח. "משפחת סופר על 2", "מכוניות 2" ו"מכוניות 3" הם דוגמאות להמשכונים לא מוצלחים שחבל שנעשו. וכמו שאומרים, "תפסת מרובה – לא תפסת"."שון הכבשון – הסרט" משנת 2015 התבסס על הסדרה הבריטית המצליחה, שהוקרנה בטלוויזיה שש עונות (ועדיין מוקרנת בשידורים חוזרים ברחבי העולם). הסרט היה מוצלח וזכה לשבחים רבים. למרבה השמחה, סרט ההמשך בו אנו עוסקים הינו אף הוא מצחיק, מהנה וטומן בחובו פוטנציאל לסרט המשך נוסף בעלילותיו של שון הכבשון.
"שון כבשון- עף על החלל" מחזיר אותנו לחווה הכפרית בה אנו נפגשים עם שון כבשון, הכבשים, ביטזר הכלב ופאלמר החוואי. הפעם שון יוצא מגבולות המדינה ומתיידד עם חייזר חמוד בשם לולה. הוא מנסה לעזור ללולה למצוא את דרכו הביתה, להוריו, בגלקסיה אחרת. כמובן שעל הדרך הם עושים שטויות, הורסים את הסביבה של החווה, מתוודעים לנפלאות הסופרמרקט ובורחים מהשלטונות שמנסים לתפוס את לולה. למרות שלולה ושון לא יכולים לתקשר בשל הפערים התרבותיים ביניהם, זה לא מונע מהם להפוך לחברים. במהלך ההרפתקה נוצר ביניהם קשר חברי וחם, למרות המכשולים שבדרך. ויש די הרבה.על התסריט הופקד מארק בארטון, שכתב את התסריט לסרט הקודם של שון כבשון. אך בניגוד לסרט הקודם, הוחלף פרטנר הכתיבה ריצ'רד סטרזאק בג'ון בראון. בניגוד לתסריט הקודם (בו הכותבים גם ביימו את הסרט), הפעם יש עומס יתר עלילתי והעלילה הראשית נבלעת בין עלילות המשנה. לא ברור אם זה נובע מהחלפת אחד הכותבים או פשוט רצון להתעלות על הצלחת הסרט הקודם, אבל בפועל, עלילות המשנה והפרודיות תופסות נפח לא קטן מהעלילה הראשית. המרדף של השלטונות אחר העב"ם, הסיפור האישי של הלוכדת הראשית, החוואי שמנסה להתעשר על חשבונו של העב"ם ועומס העבודה של הכבשים משתלטים על סיפורו של החייזר לולה.
העלילה עצמה די בנאלית ומזכירה מאוד את סיפורו של החייזר הידוע, "אי. טי" מסרטו של סטיבן שפילברג משנת 1982 כולל סצנות הריחוף באוויר והדמיה של הגלקסיות. אך זה גם החלק המרגש בסרט. למרות הדימיון, מדובר בסרט מושקע ויזואלית שבעזרת טכנולוגיית סטופ-מושן מפותחת מצליח לספק לקהל יצירה חדשה ומקורית.התסריט עצמו מצחיק מאוד ומשלב בתוכו סצנות פרודיה על הסרטים "סיינס" (הציור על שדות החיטה) וסדרת הטלוויזיה "תיקים באפילה" (שריקה של סצנות הפתיחה). לסרט קצב מהיר הודות לבימוי המדויק של וויל בצ'ר וריצ'רד פילן והפסקול של טום הו יוצר אווירה מהנה ומשתלב בסרט באופן נפלא. בשורה התחתונה מדובר בסרט משעשע ומצחיק שיצליח לגרום הנאה גם לקהל צעיר וגם להורים. הילדים שלי ממליצים בחום!.
שון כבשון עף על החלל - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אלדדגיל: 3617/10/2019 13:54:50
10/10אייקון ציון
סרט יצירתי, חכם, כייפי לכל אורכו מהדקה הראשונה ועד האחרונה. הילדים צחקו ונהנו מאוד. מגיל 3 ומעלה.
שם: אורי חןגיל: 4211/10/2019 09:25:13
10/10אייקון ציון
צפינו בו היום כל המשפחה כולל שני ילדים בני 4 ו-5.5 וגם נערה בת 12 וכולנו אהבנו מאוד. סרט מקסים, הרבה בדיחות וגם אקשן. מומלצים למי שאוהבים אנימציה.
שם: elad mendaגיל: 1910/10/2019 19:07:06
1/10אייקון ציון
היה סרט נוראי ומשעמם יצאנו באמצע שום עניין.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט