שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אומנם סרט דבילי אבל מצחיק מאוד. אפשר ליראות בהחלט. אני אהבתי.
סרט מטומטם לגמרי. חבל שנותנים יד ומימון לתסריט כזה אווילי שמהווה דוגמה כל כך רעה לנוער. קשה להבין את הביקורות החיוביות כביכול שניתנו לסרט זה.
וואו זה היה סרט פרוע וקורע מצחוק. גס ומטורף ולא מתנצל. אין רגע דל, כל הזמן קורה משהו הזוי בסרט הזה. השחקנים מעולים, צילומים, מוזיקה, הכל ברמה טובה. בקיצור אם אתם במצב רוח מבואס לכו לסרט הזה, תצאו עם חיוך ויש מצב שתמשיכו להזכר בקטעים המצחיקים גם אחר כך.
סרט כיפי ללילות הקיץ החמים. יותר מצחיק מ-המוסד