שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.9/10
קליל וזורם. אין כאן משהו מקורי או איזה רעיון מבריק למרות שמבוסס על סיפור אמיתי,אבל אפשר ליהנות מסרט גם אם הוא קיטשי ובנאלי. מפגש יפה ומרגש בין שני אנשים שנמצאים במשבר או מצוקה וכל אחד מהם הוא הברכה של השני. מסר שאהבתי זה,שלפעמים אנחנו חושבים יותר מידי וחוששים מכישלון וכך אנו מפספסים דברים.אם לא ננסה לא נדע. ציון 7.5.
סרט מרגש ומקסים על החיים
למי שמחפש סרט שונה, מרגש, עם הרבה תובנות - לכו לראות את הסרט הזה. מאוד מומלץ!
דרמה קומית מהנה
סרט שממש עושה את זה...עם רגישות, תובנות, הומור. מבוסס על מקרה אמיתי. רוצו לראות.