שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.0/10
מיותר, לעיתים רחוקות מותח, אבל לרוב עלילה ברורה מראש, קיטש אמריקאי, משחק סתמי. בידור זול ותו לא. מזל שהכרטיב עלה 10 שח
סרט סוחף ומרגש, שחקן ראשי מעולה וגם חתיך למות. בסך הכל סרט נחמד.
התחלה מבטיחה, צילום די חביב,מוסיקה מצוינת לסוגה זו,אבל מהר מאוד מתדרדר לסיפור לא אמין,רוב השחקנים משחקים בצורה מאוד לא משכנעת. ברוס ויליס חלש. באמצע הסרט יש לפחות חצי שעה של מריחה בסיפור. יש קטעי אקשן מעטים וסבירים אבל על זה לא בונים סרט.
אין ספק התחלה סוחפת אבל ככל שהזמן עובר מתחילים להשתעמם סוף צפוי ושטותי ,,, אפשר לוותר סרט מאכזב קצת