שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.5/10
סרט חביב מאוד
תענוג של 90 דקות שיצא בכלל ב2020 והתעכב בגלל הקורונה. צבעוני, מטופש, קורע מצחוק והאנימציה ברמה גבוהה. מאחר והסרט הוא פריקוול, התפאורה והמוזיקה הם של שנות ה-70 וזה עוד פלוס מבחינתי. היצורים הצהובים האלה שנראים כמו תפוחי אדמה בג''ינס פשוט לא נמאסים עלי אף פעם.
חצי אכזבה החצי הראשון של הסרט גדול! בדיחות מוצלחות והמיניונים עם הג''יבריש שלהם מקסימים. גם הרעיון של גיבורים "רעים" עובד נהדר. הבעיה שלי הייתה עם החצי השני של הסרט ההופך לעוד סרט של הטובים נגד הרעים שהופכים למפלצות ענקיות שהורסות עיר שלימה עד שהגיבורים בקושי גוברים עליהן ומצילים את כל העולם ואשתו. די נמאס כבר. תחדשו! גם הנכדים לא ממש השתגעו מהסרט.
הלכנו היום כי הילדים משוגעים על המיניונים והיה נהדר, שעה וחצי של צחוקים בלי הפסקה. גם להורים