שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.9/10
סרט אימה עם מסרים פילוסופיים עמוקים.סרט סביר בסה"כ.אפשר בהחלט להקדיש שעה וחצי לעניין.
מתחיל מעניין אך תיכף הופך לפוליטי ומשעמם. הלבנים רעים והשחורים טובים, השוטרים הורגים שחורים, הבנתם את הכיוון? עדיין הצילום והמשחק טובים, האפקטים מעולים ויש כמה רגעים מקפיצים. אפשר לראות!