שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.1/10
תמיד טוב לצפות בקלאסיקה,ובטח במוזיקל.כמו בברודווי,להקת רקדנים מקצוענים,הכל מוגש בצורה מושלמת.הבעיות שמוצגות בסיפור לא נעלמו מן העולם,בעיות בשכונות עם אוכלוסיית מהגרים.המוסיקה של ליאונרד ברנשטיין נפלאה.
תענוג צרוףסרט מקסים בבימוי אחר של ספילברג הגדולמומלץ
ביצוע מחודש של סרט נפלא וקלאסי משנות השישים שהיה להיט ענק.לדאבוני,הגירסה החדשה פושרת,חיוורת ואינה מלהיבה.הסיבה היחידה לראותה הם השירים הנפלאים שלא נס ליחם
תסריט ידוע, שירים מוכרים, התוספת בגרסה הנוכחית, תפאורה ותלבושות מקסימים של שנות החמישים. הסרט נחמד, עומד בצפיות, הפגם היחיד בכתוביות בעברית, בסצנות רבות מדברים בספרדית שלא תורגמו וחבל. סה"כ סרט מומלץ.
סרט מלאה בשירה, ריקודים וסיפור ידוע. אהבנו. כדאי ליראות.