שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
יש קאסט טוב, יש רעיון טוב ) למרות שכבר היינו בקונספט היה לא מעט) , חבל שהסרט לא מתרומם, כאילו ממתינים לעליית מדרגה והיא פשוט אינה וחבל. נחמד בסך הכל , לא יותר.
סרט בינוני לא עכשיו לעוף, נחמד להעביר את הזמן. משחק טוב של ליאם ניסן אבל בזמן האחרון הסרטים שלו לא להיט.
סרט חמוד, לא וואו, אבל בסדר. בגדול נהננו. הקולנוע בשעה 22:00 היה מפוצץ עד 0 מקום. ציפינו ליותר אקשן והנאה .
