שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
סרט אקשן מצוין עם צוות שחקנים מעולה, העלילה לא מורכבת ומאוד ברורה, כל שנותר הוא להינות מהאקשן ומאיכות המשחק שלא מכזיבה.
האמת סרט ממש משעמם.. לא מצאתי בו עניין או איזושהי עלילה מעניינת והגיונית.. כלום לא מתחבר בסרט אחד לשני זה מרגיש מוזר והרבה מכות ויריות באנשים שלא ברור מה התפקיד שלהם בכלל אפילו כשמגיעים לסוף הסרט.. בכלל לא ממליצה ללכת לראות אותו בקולנוע ואם בכלל לראות אותו.
צפיתי עם אימי ונהנינו מאוד, קשה היום לחדש משהו שלא ראינו כבר בזאנר ולכן ממליצה למי שרוצה סרט מתח, פעולה ולצפות בהנאה שעה וחצי . אנחנו נהנינו
לולא ג''סיקה צ''סטיין לא היינו שומעים מהסרט הזה. העלילה חסרת מעוף ומלאה בקלישאות מהז''אנר, והדמויות חסרות עומק כדי שיהיה איכפת לנו מהם. לראות רק אם אין משהו אחר לעשות..