שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
סרט חמוד מאוד
הסרט הזה מקסים. סרט שובה לב לקטנים וגדולים! באולם היו ילדים די קטנים וחששתי מרעש בלתי פוסק. אף ציפור לא צייצה. שקט. הקטנים והגדולים היו מרותקים לכל אורך הסרט. מעבר לאנימציה היפיפיה הסרט מעביר הרבה מסרים: חברות, אהבה לבעלי חיים, אומץ, לא לוותר גם כשהמצב נואש ועוד. בקיצור: לרוץ לסרט נפלא שעושה טוב לעיניים ועל הלב.
סרט נהדר, הילדים נהנו מאוד, מקסים עם מסר יפה ואהבה לבני אדם ולטבע. הדיבוב עשוי מצוין. מומלץ מגיל 3 ומעלה.
סרט מתוק עם אנימציה מדהימה. נהניתי למרות שלא צפיתי בסדרה של נטפליקס עליה הסרט מבוסס אלא רק בסרט הראשון. לא מובן לי הביקורות הקוטלות..