שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.0/10
נעשה לפי הספר כמו שאומרים אבל לא הרבה מעבר לזה. סרט לא רע עם מסר פמיניסטי. סנדרה מתגרשת מבעלה המכה ועוזבת עם שתי בנותיה. היא עוברת להתגורר בדיור הציבורי ובמקביל עובדת קשה עבור פרנסתה. האישה בה היא מטפלת מעניקה לה במתנה אדמה, שעליה סנדרה מתכננת לבנות בית. הבעיה היא שאת המשימה היא צריכה להשלים עם תקציב מאוד קטן. היא מצליחה לגייס עובדים בהתנדבות תחת ערך של סולידריות חברתית. בנוסף, הקשיים איתם היא מתמודדת כוללים בירוקטיה של הממסד ומאבק משפטי מול הגרוש שלה ביחס למשמורת על הבנות. לסיכום, נחמד אבל רחוק מלהיות מלהיב.
סרט באנאלי על עוד זוגיות מתפרקת
סרט מקסים, מרגש ומאוד נוגע ללב. אהבתי.