שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.0/10
אוברייטד התלהבות. סרט נחמד ושחקנית ראשית משחקת טוב, אך המוטיב של הסרט מובן כ-30 שעה מתחילתו ומאז רק חוזרים על העיניין , בסוף יש טוויסט שאותי לא שכנע .
מותחן אימה מתוחכם וסוחף. משחק מצויין, צילום מרשים ופסקול מדליק. הסרט משחזר בדייקנות את הסוהו בלונדון של שנות ה-60 רק כדי לקלף את השכבה הנוסטלגית שלו ולחשוף את הכיעור שמתחתיה. עלילה מפותלת עם טוויסט בסופה. מאוד נהניתי.
סרט שיכנס לפנתאון . משחק מעולה. סרט מרתק לאורך כל הדרך. מומלץ יותר.
כנראה הסרט הכי טוב שראיתי בקולנוע מאז תחילת הקורונה. מזכיר קצת את mulholland drive עם נגיעות מודרניות ויתאים במיוחד לאוהבי סרטים פסיכולוגיים ואימה. יש התפתחות מאוד עמוקה של השחקנית הראשית והסרט מצליח להפחיד ואפילו לזעזע ככל שהוא ממשיך. בקיצור מומלץ מאוד!