שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.2/10
מצוין . מלמד הרבה.
אנימציה ברמה גבוהה והשירים טובים, אבל העלילה צפויה מדי. מדיסני-פיקסאר אנחנו מצפים ליותר.. שווה צפייה בכל מקרה.
סרט נפלא. אני אמנם לא ילדה קטנה, אבל אוהבת מאד את סרטי דיסני. הסרט היה מעניין, נעים לעין, לא משעמם לרגע. מומלץ!
סרט מוצלח של אולפני דיסני, אפקטים מדהימים, הנכדים מאד נהנו.
הסרטים של דיסני תמיד מצטיינים באנימציה ובהשקעה. סרט זה הוא צבעוני ביותר ומעצים בעיקר ילדות. השירים נעימים ובסרט תמיד מתרחש משהו תוסס. יחד עם זאת הדמויות רב מימדיות וישנם רגעים של חום אנושי ורגש שמלמדים שגם מבוגרים עושים טעויות ונדרשת קבלה וסליחה במשפחה. יופי של סרט לילדים ולמבוגרים