שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.9/10
סרט חמוד. הילדים נהנו וצחקו לעיתים. יש הרפתקאות ומתח של הטובים מול הרעים והעצמה של ילדים דחויים.
הילדה מקסימה והכלב נראה אמיתי לגמרי, יש גם כמה בדיחות טובות. מזכיר קצת את סרטי הדוב פדניגטון. בסה"כ סרט מהנה לכל המשפחה.