6.2/10
תענוג אמיתי לחובבי ז''אנר האימה. החצי השני של הסרט מטורף. זהירות מספוילרים.
ז''אנר האימה רווי וכל הזמן יוצאים סרטים חדשים עם אותם רעיונות ישנים. לכן הופתעתי לטובה מהרעיון המקורי שכאן שלא דומה למשהו שראיתי. גם המשחק והאפקטים מעולים. הזמן טס ונהניתי.
אתחיל מזה שהסרט ממש לא לוקח את עצמו ברצינות, ולא.. זה לא מכוון. זה מתבטא באפס הרגשה של אווירת אימה - צבעוני מדי ונראה יותר כמו סדרה בנטפליקס, פסקול זוועתי שלא קשור לסצנות על המסך, צחוקים פה ושם, תסריט מכובס ובינוני. בשורה התחתונה.. אפס במדד האימה, 4 בכללי. ממש לא ממליץ לבזבז עליו כסף או זמן
סרט מומלץ מאוד! יש עלילה טובה, לא עוד סרט אימה קלאסי. סרט באמת מעולה! שווה לראות בקולנוע
סרט אימה שונה ומפתיע מכל הסרטי אימה שראיתי עד עכשיו. לא עוד סרט על רוחות ונזירות שלא מחדש לנו כלום. טוויסט מפתיע ולא צפוי באמצע-סוף הסרט. אני אישית קפצתי מפחד בחלק מהסצנות. שווה לראות בקולנוע.