שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
מוצר בסיסי. תסריט צפוי וחסר תחכום . פיליפ הוא פסיכיאטר שמטופלת צעירה שלו בעלת נטיות אובדניות שמה קץ לחייה. אדם שמציג עצמו כאחיה ויוצר קשר עם פיליפ , מתגלה כאיש ערמומי ומסוכן. הוא מנצל את היחסים המעורערים והטעונים בין בני משפחתו של פיליפ, שכוללים את אישתו וביתו הבעייתית כדי להשיג נקמה.בסוף יש טוויסט ,אבל לא נופלים מהכיסא. מי שמחפש איכות,לא ימצא אותה כאן. ציון 6.5.
סרט איטי ברוב הזמן, לא מעניין במיוחד. יש איזו תפנית מעניינת בסוף, אבל גם היא די צפויה. יש שם שחקנים טובים, משחק מצויין אבל הסיפור כבד ומתנהל לאט.
לא להתייחס לביקורות באינטרנט שכולם שליליות. סיפור מעניין. סרט מותח ועשוי טוב. אני מאוד אהבתי.
סיפור מעניין...עם קייסי אפלק וסם קלפלין ההורס...סרט מותח ועשוי טוב.אהבתי