שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
אפקטים מצוינים וצילום מצוין. העלילה צפויה ובכל זאת מדובר בסרט מצוין.
סרט טפשי לחלוטין, סוג של ריימיק ל״ארמגדון״. אפקטים נחמדים וצילום מעניין, אבל תסריט מופרך והר של קיטשיות אמריקאית מלווה את כל הסרט …יצאתי מהאולם לקראת הסוף הקיטש היה כה מוגזם.
סרט מדע-בדיוני מהנה, עם השקעה באפקטים. העלילה די טפשית ומופרכת, אבל רצף העלילה וההומור המשולב מוסיפים להנאה
סרט חלל יפה ומושקע. העיקרון סבבה אבל לעיתים קצת נהיה הזוי.
סרט מדע בדיוני מותח לאוהבי סרטים בנושא מסע אל הירח להלחם כנגד כוחות מסתוריים. יש אנקדוטות אישיות ומשפחתיות מעניינות
סרט מושקע שחקנים טובים רעיון מקורי