שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.1/10
סרט מתח/פעולה צפוי מדיי. למרות שהסרט קצר יחסית, יכלו לקצר אותו עוד יותר. ההתחלה של הסרט טובה דווקא ודווקא כשהאחים מגיעים לבית המשפחה, הסרט מתחיל לשעמם.
על פניו נשנע מעניין עם ברוס ויליס. בפועל מאכזב ביותר
סרט מתח טוב מאוד, עשוי טוב ומעניין. השחקן שמשחק את הרופא לא כל כך טוב לדעתי, הפושעים מצויינים. מומלץ