שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.1/10
הילדם נהנו מאוד וגם אני, סיפור מקסים עם אנימציה מרהיבה. ויש גם מסר יפה.
היינו היום זוג הורים ושני ילדים בני 5 ו-8 וכולנו אהבנו מאוד את הסרט. האנימציה מרהיבה, סיפור מעניין עם הרבה הפתעות לכל אורכו, מסר יפה של דבקות במטרה. מהסרטים היותר טובים שצפינו בהם ביחד כל המשפחה בקולנוע.
סרט אדיר, מצחיק בלי רקע משעמם אחד, הייתי עם הילדים, לא הפסיקו לדבר עליו. לכו כמה שיותר מהר
צפיתי בסרט בהקרנה מוקדמת עם שני ילדים וכולנו מאוד אהבנו. סיפור יפה ואופטימי עם מסרים יפים ואנימציה מרהיבה. והכי חשוב הסרט מלא בבדיחות ורגעים משעשעים מאוד. כיף של סרט. הילדים ואני נותנים לו 10/10