7.2/10
מתכון מיוחד.קשה להחליט אם זה יותר קריפי או מצחיק. סרט עם מאפיינים של מותחן אימה וקומדיה. בנוי היטב יחד עם תסריט מעניין ודי מקורי.מצליח ללכוד את תשומת הלב מההתחלה ועד הסוף, כולל ציפייה כל פעם ל"מנה" הבאה. ציון 7.5.
ממש ממש לא לראות !!! הסרט היחידי בחיי שיצאתי לפני סוף הסרט. אכזריות מזעזעת של אדם מטורף שרוצח אנשים או גורם להם להמית את עצמם. פשוט מזעזע ואכזרי בטירוף !!! לא ללכת לראות.
קומדיה זה ממש לא. חלקים בסרט בהחלט קריפים. אהבתי את העלילה המפתיעה והמקורית.
סרט אימה,כלום לא מצחיק בו.קיצו של שף-על שמצב שפיותו הגיע אל הסף והוא מחליט עבורו ועבור כל מעריציו המושבעים שהגיע שעת מותם.סיפור אכזרי.לא מומלץ.
רעיון נהדר לסרט נפלא רוצו לראות
סרט נהדר ממליץ מאוד אתם תהנו ממנו
סרט נוראי. אין פואנטה . אין עומק. תרקדו... על הדם שף פסיכופט שמתעלל בלקוחותיו .. ואם מישהו יגיד לי משהו כמו פלצני על זה שיש פה איזה "מסר נסתר" ביקורת על הפלצנות שיש במסעדות.. נו באמת... עשוי גרוע . מזעזע. לא נעים לצפייה . ובעיקר לא שווה את הסבל כי אין פיק. אין עלילה ששווה התעניינות. אומנם קשה לרצות אותי עם סרטים אבל פה אשכרה יצאתי לקראת הסוף פשוט לא
סרט שגורם לך להזדעזע, לצחוק ממבוכה,לפחד. "התפריט"- זה בעצם סרט אימה -פרודיה. מחאה בלבוש סרט על ה"פלצנות" ההזויה של מסעדות השף המתוחכמות שארוחה זוגית בה עולה כמו קניה שבועית בסופר למשפחה עם שלושה ילדים. יוצר הסרט מתבקש להחזיר אותנו לפשטות להנות מהמנות אוכל פשוטות לפני שהטבח/ השף נכנס לשגעון גדלות. ולכן הסרט מעלה בנו, מנעד של רגשות, אז אם מתאים לכם להזדעזע, לצחוק, להיכנס להלם, ובאותה מידה לנסות להבין את המסר.....הסרט מתאים לכם. לי אישית היה קשה לי לתת לו דירוג גבוה. אך אישי היקר אהב אותו מאוד.לכן נתתי 7.
מסתבר שזה סרט אימה, אני ממש לא בענין של סרטי אימה ולכן ממש היה לי קשה לצפות, כמעט יצאתי מהאולם באחת הסצנות האלימות במיוחד. סרט מבעית, ממש לא התחברתי. חצי השעה הראשונה בכלל משעממת ביותר ואח"כ סרט טיפשי, לא נעים ועם סוף שעד עכשיו לא הבנתי מה הקטע שלו. בקיצור מאודדדד מיותר ולא מומלץ, אלא אם אתם מחפשים סרט אימה
לא. פשוט לא. סרט פלצני. לא נעים לצפיה. כאילו מלא מוסר השכל ומשמעותי, אבל בעצם אוילי ומיותר. מטכזב מאד
הסרט הזה הוא סאטירה שעוסקת בעולם המסעדות היקרות. אנו עדים לקפריזות של השפים, לדוגמיות האוכל המפונפנות, המבקרים שחושבים שהם חצי אלוהים והסועדים שיכולים להרשות לעצמם. מרגו כינתה זאת בסרט ״הר הבולשיט״. בסרט יש סצנות אכזריות וקיצוניות בדרך ההמחשה.
חובבי סרטי טרנטינו מדממים יבואו על סיפוקם בערב שכולו אוכל עילית, פלצנות של העשירון העליון והרבה רוטב אדום. לא לחלשים
אחד מהסרטים הכי פסיכים שראיתי וראיתי הרבה לא לבעלי לב חלש מתחיל יפה ומשעשע וממש אלים וקצת מפחיד מדובר על שף ממסעדת יוקרה מאוד גבוהה שערב אחד החליט ללכת על הקופה לא הצלחתי להוריד את העיניים מהמסך הייתי הולך לראות את זה שוב מומלץ מגיל 16 ומעלה
שלא תהיה טעות:הסרט אינו קומדיית אימה.אין בו בידור לשמו והוא לא משעשע.סאטירה חברתית בהחלט והוא מצטרף לטרנד הביקורת על העשירים והשבעים.למבוגרים שבינינו אזכיר את סרטה של אגאתה כריסטי "עשרה אינדיאנים קטנים" על תחלואי החברה.יש בסרט תאווה לכסף ומעמד,חמדנות,אך גם אלימות ורוע.ראלף פיינס מטיב לגלם את המגלומן.הסרט אינו מתאים לכולם,אך שונה ומעניין
סתם סרט מוזר וביזרי. לא ברור מה קורה בכלל ולמה - פלצנים. יש כל כך הרבה סרטים טובים כרגע ואני סמה אותו בסוף הרשימה. לא אהבתי ולא ממליצה לצפות בו. מזלי שכרטיס רק עלה לי 10 שח. היינו רק 2 באולם...........
זה סרט אחר... לא סרט אימה, לא סרט מתח, לא סרט עלילתי. זו סאטירה עוקצנית מאד, סאטירה שחורה על הפלצנות הבלתי נתפסת של המאיון העליון ואולי האלפיון העליון. זו סאטירה שחורה על סצינת השפים שמרוב נסיון להיות שונה ומיוחד - פשוט יורדת מהפסים, עד כדי אבסורד, וזה אפילו מצחיק קצת. יצאתי מהסרט עם חיוך מריר. אני למסעדות שף לא נכנס בחיים
לוקח קצת זמן לעכל (תרתי משמע) את הסרט הזה. סרט קריפי למדי אך עם ייחודיות אינטלגנטית ושנונה עלילה מותחת ביותר מותחן מאוד מוצלח ועם שחקנים מוצלחים לא פחות לא לכולם הסרט הזה מתאים.מומלץ לחובבי הג׳אנר שיאהבו מאוד. עבורי הוא היה מהטובים שיצאו השנה
ממש בזבוז של זמן לא ברור לי מה ראינו ולמה.
אחד הסרטים הטובים שצפיתי בשנה האחרונה. מתחיל מנומנם ואז טוויסט חזק בעלילה. סרט מפתיע. משחק נהדר.
WOW איזה סרט. סרט ממש ייחודי, מרענן, חכם, ביקורתי ומרתק.