שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.5/10
התלבושות יפות וזהו. סרט משעמם מאוד.
סרט שמתיימר להיות סרט "אנגלי" - אבל הוא לא. זו היתה אכזבה גדולה בשבילי. ציפיתי להרבה יותר.
משעמם מאד, איטי וארוך.
סרט נפלא, שילוב של סיפור מעניין שלא הכרתי ומבט קולנועי מקורי, חדשני אפילו. סרט שנעים לצפות בו ולפענח אותו. שחקנים מעולים כולם