שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
הייתה לי התלבטות איזה סרט ללכת וזה מה שיצא לי הסרט הזה לא מושלם לא מפחיד חולני ולא מאוד יפה הוא כשלון נחוץ. מצטער!
לא ממש קומדיה, גם לא דרמה. בעיקר הרפתקאות וילדותי בעיניי.
מאכזב. לא ממש מצחיק, לא ממש מפחיד. קצת משעמם בחלקו לא מתאים לילדים ולא למבוגרים. לא ברור כלכך בכל אופן מבחינתי זה היה ממש פרווה ומיותר. הייתי עוזבת באמצע.