סרט יפה מאד תסריט מצויין ומשחק טוב מאד נהנתי מאד
גם אני הלכתי לצפות בסרט בעקבות קריאת חוו"ד.מה אכתוב? בעיני אכזבה אמיתית! לא מצאתי קשר בין שנכתב בביקורות לתסריט והמשחק. צר לי,אין לי ולו דבר אחד חיובי לציין על התסריט והשחקנים.אסכם,שיעמום אחד ענקי.חבל!!!
אהבתי את הסרט אפילו שיש בו הרבה דברים הזויים, המשחק היה מצויין והבדיחות שהיו בסרט היו במקום. בסרט מסופר על איך מפיק סרטים מצליח לסובב את כולם על האצבע הקטנה שלו, בסרט יש כמה סצטנות לא קשורות אחת לשנייה אבל למרות זאת אני ממליצה לצפות בסרט, הביקורות הרעות עושות סוג של שיימינג על הסרט אבל אני ממש ניהנתי ממנו!
עקב הביקורות הטובה הלכתי לצפות בסרט אבל הוא בסדר ולא יותר מזה. הרבה אלכוהול, קללות, סמים ואנשים אחר הכשף שלהם. לפי דעתי, לא סרט מיוחד. כנראה זה עניין של טעם.
סרט באמת אחד הגרועים, יכולתי לישון 60 דקות מתוך 87 דקות של הסרט ועדיין הייתי מבין את העלילה. אין מתח, אין דרמה, אין קומדיה ואין פשוט כלום. סרט מביך, בזבוז זמן. ציון 2 נטו בגלל הקאסט שחקנים האיכותי אבל הם לא היו רוצים שיזכרו אותם מככבים בסרט הזה.
סרט מפתיע, תסריט מבריק. משחק מעולה. מומלץ מאוד מאוד.
סרט מבריק ומקורי על מאחורי הקלעים של חיי מפיק קולנוע בישראל. מזכיר במעט גם את הסרט "השיחה" עם ג''ין הקמן. משחק מצויין של כל השחקנים. מומלץ ביותר.
פסקול מצוין, אני אבני מושלם ומעל הכל תסריט גאוני!