שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
לא מצאתי שום דבר מצחיק או מעניין בסרט הרע הזה.
לאוהבי הז׳אנר של ווס אנדרסן,בו הויזואליות המוגזמת מאוד חשובה.מפגש של גאונים צעירים והוריהם בליל צפייה בכוכבים, בתחרות נושאת פרסים של המצאות במדעים.במיקום מדברי מרוחק,נוצרים קשרי ידידות ואהבה בין דמויות מעניינות.
סרט גרוע. כנראה מיועד לחובבי ווס אנדרסון
לא מומלץ, זה לא סרט זה מחזה על במה שמחולק למקטעים כשיש קריין לכל קטע. הקטעים עצמם משעממים ואין עלילה מותחת או מרתקת, סתם אספו שחקני הוליווד מרשימים כדי למשוך צופים והתוצאה היא קטעים שנמשכים לנצח בלי אקשן או מתח או התרגשות כולשהי. אנשים יצאו באמצע, הסרט שווה אולי טורנט בבית רק כדי לעשות וי שצפינו ותו לא.
מי שרוצה להשתעמם שילך לסרט הזה.