שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.4/10
סרט נחמד מאוד, שילוב של אימה/מתח/קומדיה, לא במאה אחוז אף אחד מהנושאים אבל ביחד נוצר סרט לא רע בכלל. לא שיא הקולנוע וכנראה שחובבי האימה לא יאהבו כל כך, אבל בגדול אחלה סרט
סרט מתח מעולה
סרט חצי אימה חצי קומדיה. אותי אישית הוא די שיעשע.
סרט אימה לילדים בני 10.