שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
צ''ארלס דיי ניסה לעשות סרט פארודיה על התעשייה, רעיון הסרט שלעצמו מעלה ציפיות .אבל בסוף מה שיצא לו זה סרט סתמי שלא התרומם לשום מקום... פה ושם היו סצנות שהצליחו להעלות חיוך ותו לא... סרט לא חובה 4.5 בסולם תמיר ורק בגלל המשחק המתוק של צ''ארלס..
סרט מצחיק המישחק מעולה ויחסית לסרט ראשון צ׳ארלי דיי כתב וביים נהדר ממש צחקתי לאורך כל הסרט, יש בסרט קטעים הזויים שלא כולם יתחברו אליהם אבל סך הכל זה סרט טוב. אני בוחרת לתת לסרט את הציון 8 ביגלל הקטעים ההזויים שפחות התחברתי אליהם.
הרגיש כמו חיקוי למיסטר בין. טיפשי מאוד בעיניי.