שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.8/10
זה סרט קשה. במיוחד למי שלא מגיע מהתחום הטיפולי...( להם הוא יראה כשעמום) .בעוד שהבעיה שמוצגת בסרט קשה מאוד, אופן הטיפול בה הוא מרשים ומעורר תקוות רבות...
שעמום מוחלט. לא ברור לי איך סרט כזה זכה לשבחים ואיך בכלל הגיע לקולנוע.
סרט מרתק ורגיש.