שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
2.6/10
סרט אימה שמתאים יותר לשנות ה-80. לגמרי בזבוז של זמן.
סרט גרוע, אם אתם מחפשים משהו שיבזבז לכם את הזמן, שתגידו לעצמכם בראש:"מה חשבתי לעצמי כשקניתי כרטיס לחר* הזה" זה הסרט בשבילכם. לא ללכת!!!