שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.0/10
סרט משעמם ומתיש
למרות שהסרט איטי וארוך, הסיפור סופר מעניין - ההתמודדות של הילד ושל כל המעגל הקרוב אליו.
סרט מיוחד מאוד. קולנוע מסוג אחר. אין בו עלילה מרתקת אבל יש בו הקשבה, משפחתיות, התמודדות עם קונפליקטים בתוך המשפחה וביחסים שבין הורים לילדים ובין ילדים לילדים. משחק נהדר של הילד/ה. נוגע ללב. סרט ארוך יותר משעתיים.
סרט שונה לחלוטין. סיפור משפחתי יוצא דופן, מעניין ומאוד מרגש. לא משעמם לרגע. אני אהבתי וממליצה לצפות בו. גם אם כתוביות באנגלית זה פלוס גדול.
סרט משעמם ביותר. בלי שום עומק לגבי זהות מינית בגיל הנעורים. אפילו ללא מוזיקת רקע בסצנות. נחמה פורתא בצילומי הנוף היפים.