שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.7/10
מסע איטי ודי משמים של הזדקנות בהמתנה למוות לצד החיים השלווים בטבע.
סרט מעניין על סופר מבוגר,שחונך כנזיר בודהיסטי,ולקראת סוף חייו מחליט לחזור לחיי התבודדות,להתרכז במדיטציה,לעסוק בעצמו בהכנת מזון מגידולי הגינה שלו,לחכות למותו ולכתוב.
איזה סרט מקסים ומרתק. כל כך אוטנטי אם תרבות שאנו לא מכירים פלוס טבע ונופים לא מהעולם הזה. סרט יוצא מן הכלל. מאוד אהבתי ואם כתוביות באנגלית אחלה.