"מלכת השלג והנסיכה", על פניו סרט מבטיח שממשיך את טרילוגיית סרטי מלכת השלג. הסרט מנסה להעביר את השרביט של הדמות הראשית מגרדה לדמות צעירה יותר - איילה, ביתה של מלכת השלג, שבמערך הסרט פוגשת חברים חדשים ולומדת אחריות מהי. אך הורגש שהסרט הזה סתר לא מעט את הסרטים הקודמים. • גרדה שכל חייה יצאה להרפתקאות וכל מה שהיא תמיד רצתה זה לחיות עם משפחתה כמשפחה רגילה, פתאום רק משתוקקת להרפתקה ומתנהגת בצורה אנוכית ולא אופיינית לה. • קאי, מכשף שיכול להקים את כל מה שהוא מצייר לחיים, מזניח את כל זה כדי להיות ממציא כושל. - ניסיון עלוב לחקות את לאונרדו דא וינצ''י. שום דמות בסרט לא עוזרת עד הסוף לאיילה לממש את הפוטנציאל שלה, וגרדה, קאי ואלפידה (גיבורי הסרט - כביכול) מפריעים לאחד והשני כל הסרט. בנוסף דמויות שקיבלו את אור הזרקורים בסרט הקודם "לשבור את הקסם: מלכת השלג" כמו אורם, רולאן, ההורים של קאי וגרדה, בנו של המלך הראולד, המלך הראולד עצמו, הכוחות של גרדה - נשכחו לגמרי והעיירה שבה הם חיים (שאמורה להיות עפופת קסם וחיוּת) הפכה לעיירה אפורה, נורמלית ומשעממת. כל מה שהיוצרים בנו במהלך כל הסרטים הקודמים קרס פה לגמרי!
סרט מהממם עם מוסר השכל שמאוד מאוד התחברות ואהבנו כי יחד אפשר לעשות הכל
סרט מתוק במיוחד, שהצליח למתוח את הילדים, להצחיק אותם וגם לדרום להם לחשוב על ערכים חשובים כמו משפחה, חברים, דבקות במשימה ועוד... הדמויות ססגוניות ומיוחדות! ראינו את הסרט בקולנוע. נהנינו מאוד! Karin1010.com
סרט מרתק וכייפי שמתאים לכל המשפחה! חוויה נפלאה. רוצו לראות :)
סרט נהדר לכל המשפחה. מעניין, מרתק - אקשן והרפתקאה לכל המשפחה