מלכת השלג והנסיכה ביקורת סרט

The Snow Queen and the Princess Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "מלכת השלג והנסיכה":
"המשך קצבי ומשעשע לסרט מלכת השלג"
  שתף/י
פוסטר The Snow Queen and the Princess
דיבוב דניאל מגון, אלונה אלכסנדר, נועה לפידות, עדי ארד, רז וקנין, שרון שחל, עמית יוסוביץ, סער בדישי, אילנית גרשון במאי/ת אנדריי קורן,אלכס ציצילין  
אנימציה
ביקורת סרט למלכת השלג והנסיכה מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"לקהל הצעיר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.3/10
?
מדד פופולריות
4.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע52.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די17.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות29.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"מלכת השלג והנסיכה" הוא סרט חמישי במספר בסדרת סרטי האנימציה "מלכת השלג" מאת אולפן האנימציה הרוסי Wizart Animation. הפרויקט הראשון של האולפן היה הסרט "מלכת השלג", ששוחרר למסכי הקולנוע בשנת 2012 וזכה להצלחה מסחרית רבה בארץ מולדתו. לארץ הסרט הראשון הגיע שנה לאחר מכן ומאז נוצרו עוד 3 סרטי המשך. לכבוד החגים פורים ופסח והצורך של ההורים להעסיק איכשהו את ילדיהם מגיע עכשיו לבתי הקולנוע בישראל הסרט החמישי במספר שיצא בארץ מולדתו בשנת 2022. כמובן שמאז שרוסיה החלה במלחמה נגד אוקראינה אתר האינטרנט של החברה לא מראה שהם עובדים על משהו חדש.בסרט הראשון מתוודע קהל הצופים לילדה האמיצה גרדה הנלחמת במלכת השלג. סרטי ההמשך מגוללים את עלילותיהם של גרדה, אחיה, מלכת השלג, מלך, שודדי ים וטרולים. בסרט הרביעי כל בעלי כוחות הקסם נשלחים לארצות המראה, בעקבות החלטתו של המלך.
בסרט החמישי במספר פוגשים הצופים את מלכת השלג בעולם ארצות המראה כשהיא מלמדת את בתה, איילה, את רזי הקסם. איילה, שעדיין אינה שולטת בכוחותיה, פותחת בטעות פתח באגם ומשחררת את רוחות הקרח. מלכת השלג שולחת את בתה הנסיכה לגרדה ולבקש את עזרתה. אך כשאיילה עוברת לעולמה של גרדה מגיעות עמה גם הרוחות מהאגם ומקפיאות את כל מי שנקרה בדרכם. כך מתחילה עוד הרפתקה של גרדה וחבורתה כדי להציל את העולם. זהו סרט על כמה חשוב לקחת אחריות על מעשיים הפוגעים באחרים. מסר שחשוב שילדי ישראל ילמדו כי המנהיגים כאן כנראה לא למדו אותו. אולי גם ילדי רוסיה שצפו בסרט ילמדו משהו על המנהיג שלהם.אנדריי קורן ואלכס ציצילין, שגם ביים את ארבעת הסרטים האחרונים של סדרת הסרטים, ביימו סרט קצבי המכיל סצנות אקשן רבות והומור. אבל התסריט אותו הם כתבו ביחד עם ולדימיר ניקולייב לא מפתיע, נטול מקוריות ודי צפוי. אבל לזאטוטים והוריהם שמונים הדקות של הסרט הזה, יספקו בריחה סבירה מחופשת החגים.
הסרט מוקרן בישראל עם דיבוב לעברית וצוות השחקנים/מדובבים עושים עבודה ראויה. אלונה אלכסנדר שקולה מלווה את גרדה בסרטים האחרונים ממשיכה לרגש, עדי ארד אמינה כמלכת השלג ונועה לפידות בהחלט נותנת תחושה כי איילה היא ילדה קטנה. יחד עם המסר החשוב בסרט, מדובר בסרט חוויתי ומהנה לקהל צעיר מאוד.
מלכת השלג והנסיכה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: nesגיל: 3825/03/2024 20:51:08
10/10אייקון ציון
סרט מהממם עם מוסר השכל שמאוד מאוד התחברות ואהבנו כי יחד אפשר לעשות הכל
שם: Karin1010.Comגיל: 4525/03/2024 00:12:02
10/10אייקון ציון
סרט מתוק במיוחד, שהצליח למתוח את הילדים, להצחיק אותם וגם לדרום להם לחשוב על ערכים חשובים כמו משפחה, חברים, דבקות במשימה ועוד... הדמויות ססגוניות ומיוחדות! ראינו את הסרט בקולנוע. נהנינו מאוד! Karin1010.com
שם: אורטלגיל: 3922/03/2024 15:52:29
10/10אייקון ציון
סרט מרתק וכייפי שמתאים לכל המשפחה! חוויה נפלאה. רוצו לראות :)
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט