שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
סרט איטי ודי משעמם , שחקנים טובים, כדי לחכות לvod
סרט גדוש באלימות וסיגריות, בימוי מצוין שמצליח לחבר לתוך מועדון הרוכבים וחייהם.
סרט יפה פונטי עם ההמון משר על חברות ועל משפחה אהבתי את הסרט שחקנים וגם עלילה טובה סיפור טוב
סיפור על מועדון רוכבי אופנועים במערב ארה"ב בסוף שנות השישים . הסיפור מסופר דרך עיני חברי המועדון. סרט ממש סוחף כיצד מועדון אופנוענים קטן הפך לרשת של כנופיית אופנוענים בכל ארה"ב שחקנים מעולים המשחק היה פנטסטי! מומלץ..
סרט מעולה. אוסטין באטלר ממשיך את השנה המצוינת שלו אחרי חולית עם עוד פרויקט מעניין וגם טום הארדי במשחק חזק ואינטנסיבי. סרט חכם עם עלילה שמכניסה אותנו לתוך החיים שלהם.