שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
עוד מאותו הדבר ופחות טוב. סרט אקשן שראינו כמותו הרבה.החידוש כאן ,הוא המופרכות של רוצח שכיר בגיל פנסיה.הצ''ארם של ברוסנן נשאר,אבל זה לא מציל את הסרט שהוא חלש ומשעמם. גם הניסיון להוסיף נופך קומי לא מצליח. ציון 6.5.
סרט פתטי פירס ברוסנן לא כובש בעיני אני כל כך הצטערתי לראות את זה
אני מאוד אוהב את פירס ברוסנן הזכור לטוב כ-007, אבל בסרט הזה משהו לא מתרומם. מי שרוצה להתרפק על העבר ואוהד מאוד את פירס, אז שילך לצפות. אחרים-אפשרי אם יש זמן פנוי.
לא סוג הסרט או התפקיד שמתאימים לפירס ברוסנן.