שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
הסרט נחמד לא כמו גריסה של שנת 95 אבל יפה הצילומים יפים אפשר להגיד סרט נחצד
יש בסרט 2 סצנות שמעוררות מעט גיחוך - הלחישות באוזן שמרגיש כמו הטרדה מינית ומסע יריות באופרה כשהכל ברקע מתנהל ללא הפרעה. למרות 2 אלה, אהבתי מאוד את הסרט.