שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
חוויתי,נוגע ללב.צילומים יפים. בילוי ילדים מוצלח.
הייתי בסרט עם בת 8 ובן 11, היו מרותקים, סרט מאוד יפה ומרגש,מומלץ!
מזכיר את אמה, הזאב והאריה הגדול. סיפור מרגש על טבע, נופים וחברות אמיצה. מומלץ בחום לכל המשפחה.