שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.2/10
סרט עם הרבה פוטנציאל, הביאו שחקנים טובים כמו דה רוק אבל גם הם לא הצליחו להרים את הסרט לרמה גבוהה. הרעיון יפה, יכל להיות סרט מאוד טוב אם היה תסריט בהתאם. יותר מדי מדע בדיוני, מפלצות ודברים כאלה. סרט ארוך מדיי ובאמצע הסרט איבדתי את זה. מתאים לצפייה בבית בעוד כמה חודשים כשיגיע לסטרימינג.
כמות גדושה מדיי של מדע בדיוני. בכל מקרה הילדים נהנו ומעביר את הזמן בכיף.
סרט נחמד נותן חוויה קלילה וכיפית אבל לא מעבר לכך. יש קטעים משעשעים פה ושם והכימיה בין השחקנים עובדת טוב אבל הרגשתי שזה בעיקר סרט להעביר את הזמן. הוא מתאים בעיקר לצפייה משפחתית
סרט מיותר .
למי שאוהב קומדיות אקשן סרט חובה. מאוד מצחיק. דה רוק כייפי.