שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.7/10
שיעמומון!!! יצאנו באמצע הסרט יחד עם עוד זוג.
תקציר עם מלא פוטנציאל אבל הסרט ארוך ומשעמם מאוד
רומנטי וחמוד , תחשבו 1000 פעמים לפני שאתם נפרדים. הסוף לא ברור לי, אשמח להסבר.
לפי התקציר נראה היה שיש פוטנציאל לסרט, אבל בפועל מתברר שהוא ארוך נורא, משעמם נורא, טרחני ומייגע...הרבה זמן לא ראיתי כזה סרט גרוע! ממש לא מומלץ!
סרט נוראי שמשעמם באופן קיצוני