שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
סרט מצוין לא משעמם. סרט עם חוכמת חיים
אחרי שראיתי את הסרט הראשון , פיתחתי ציפיות , והאמת , התאכזבתי . היה אקשן , קצת מתח , אבל לא יותר מזה
הסרט. הגרוע. של השנה לטעמי בן אפלק.סרט מאכזב. חבל. על הכרטיס.
מתחיל צולע אבל כשמתחיל להיכנס לקצב, נהיה מותח וסוחף יותר ויותר. בן אפלק מצוין.
סרט מעולה. מתח לאורך כל הסרט. בן אפלק במשחק מעולה!! תענוג!