שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.5/10
יש רגעים מהנים בסרט וחלקם הקטן אפילו מפתיעים, אבל בסך הסרט לא ממש מפחיד וגם לא ממש מותח. היה כיף לראות בתפקיד הראשי את מי ששיחק בזמנו בסדרת הטלוויזיה "אוז" שהיתה משובחת. גם שם, כמו פה, הוא משחק בתפקיד ה"רע".
לא מצאתי משהו מפחיד בסרט. רצח חסר תכלית של תמימים, מרגיש קצת כמו GTA.