שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
מספיק טוב בשביל לסמן וי. מותחן אימה שגרתי ולא מתוחכם, במרכזו רוצח סדרתי פסיכופט וקורבנותיו ומשחק של חתול ועכבר. איך זה נגמר כולם יודעים. מתאים בשביל לסגור פינה של שעה וחצי תוך כדי צפייה במסך הטלוויזיה והסמארטפון לסירוגין.
סרט אימה מעולה לא היה רגע דל הייתי במתח כל הסרט משחק מצויין של כל הדמויות ציון 8
אחלה סרט! סרט שיש בו הכל. מתח משולב עם אימה. סרט שלא משעמם בו לרגע. מומלץ ביותר!
סדיסטי ביותר. אוהבי סרטי אימה יאהבו מאוד.