שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
הילדה הכירה את הדמיות מסדרה שהיא רואה ככה שזה היה הימור בטוח. נהנתה מאוד ואמרה שתראה שוב.
סרט מתוק. עלילה טוב. שווה קולנוע
הוזמנו להקרנת הבכורה בסינמה סיטי ראשלצ. אחרי כיף וממתקנים הילדים נכנסו לסרט, בן 8 ובת 6. שניהם אהבו ונהנו, אמרו שמצחיק ושמח והסיפור גם מרגש. עם שירים מוכרים. מומלץ בכיף