שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.8/10
זוועת עולם. יצאנו אחרי עשרים דקות. הרס לנו חגיגת יום הולדת.
לא קומדיה, לא צפוי . אהבתי .
סרט נחמד אני אהבתי אתו אוסטין נותן שם בראש
האלימות בסרט מנצחת את הקומדיה. אוסטין באטלר נראה מצוין ומחזיק את הסרט מצוין.