שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.1/10
הסרט עשוי היטב ונשען על דמותו וקולו של הדלאי לאמה בעבר ובהווה ועל הפילוסופיה הבודהיסטית שלו. משולבות תמונות מילדותו ומוסיקה שלווה. לא הרבה מדובר על השנים שבהן נרצחו כמיליון טיבטים על ידי סין ובעזיבה של הדלאי לאמה להודו כמקלט לפני כ60 שנה. אני הייתי מתקשה לחוש חמלה כלפי אוייב כזה אכזר
מסע תיעודי מטיבט ועד שלוות הנפש.
סרט מרגש בו מראיינים את הדלאי למה ה -14, וגם מספרים את סיפור כיבושה של טיבט על ידי המשטר הסיני האכזרי, אשר בהשתלטותו על טיבט רצח מיליון טיבטים על לא עוול בכפם. הסרט עשוי היטב ומעביר מפיו של הדלאי לאמה את עיקרי התורה הבודהיסטים דרך המדיטציה. הסרט מתאים מאוד לכל מי שנוגע בעולם הבודהיסטי, מיינדפולס ומדיטציה.