שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
סרט מהמם רוצו לראות !! חשבתי מה לי ולסרטים הודים אבל אני רוצה לומר לכם אחד הסרטים הטובים שראיתי השנה , סרט עשוי בטוב טעם עם שירים יפים של הדור החדש ,משחק מעולה ,סרט מרגש וגם עצוב של אהבה ללא גבולות. אם אראה פה ציון מתחת ל- 8 אני יופתע.
סרט מהמם, לא יוצא לי מהראש. הגעתי לראות אותו ממש במקרה ויצאתי ממנו מתרגשת. סיפור מצוין, מוזיקה מעולה שאני ממשיכה לשמוע ממליצה בחום.