שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אם היה אפשר לדרג יותר נמוך הייתי עושה זאת בשמחה. אחרי חצי שעה של צ''אנס על מלא הפסקתי לראות.
סרט מהנה מצחיק וקליל. אהבנו מאוד. אחרי האכזבה הגדולה משולי בא הסרט הזה ולוקח בגדול.
בזבוז מוחלט של זמן, סתם סרט.
סרט חביב, הנכדה די אהבה אני הייתי על הטלפון כנראה שפחות בשבילי, הלכנו ביום הקולנוע אז 10 שקל היה סביר להשקיע
אה....סרט סביר. בשביל 10 שקל ביום הקולנוע הישראלי זה בסדר, למרות ששילמתי 14 לכרטיס בגלל ההזמנה באינטרנט. סבבה בשביל להעביר את הזמן ולתמוך בקולנוע ישראלי. צפוי, משחק גרוע, טריקים זולים ועלילה מטומטמת. 5 מתוך 10 כי הוא כן היה מבדר באיזשהו מקום.
תת רמה