שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט שלא מצליח להחזיק.עלילה לא משכנעת, שמעתי כמה אנשים צוחקים אבל בעיניי היה הומור בינוני -פחות התחברתי.
סרט חזק. מהנה ומצחיק. עשוי היטב וברמה גבוהה
קליל, מצחיק, מפתיע. עוד יצירה מבית היוצר של חנן סביון וגיא עמיר.