שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
הסרט מצליח להציב את הצופה בלב מערכת ביטחונית סגורה ומורכבת, ולשאול שאלות עמוקות על גבולות המוסר האנושי בעידן שבו הכול מתועד ונשמע. נכון,לא הכל מדויק. יש דברים שמתנהלים אחרת במציאות אבל העקרונות הבסיסיים שהסרט מציג רלוונטים.
סרט שהוא לא פחות מאסון קולנועי. דווקא הסרט מציג דילמות חברתיות עצומות של שחרור מחבלים בעסקאות, נזק אגבי בהפצצות ועוד, אבל התסריט והבימוי כל כך גרועים. לא ברור למה הסרט באנגלית ולא בעברית. והסיפור ההזוי - סגן אחת שכל הצבא על כתפיה. היא גם אלחוטנית, גם מפקדת מבצע האיסוף, גם מאשרת מטרות מול פרקליטות צבאית וגם נמצאת בדיונים אצל ראש הממשלה??? ובסוף היא גם קצינת אמ"ן שנמצאת בחפ"ק התקיפה? דילגו על כל המטה הכללי, השב"כ ומשרד הבטחון בסרט ההזוי הזה.
