5.6/10
לא מדובר ביצירת מופת אבל יש לו פוטנציאל. הגעתי לסרט הזה ללא ציפיות. בעקבות הסרט המקורי, אמרתי נילך לסרט הזה. בגדול, מדובר מסאטירה על אנקונדה. אבל הוא הפתיע אותי לטובה כי שמעתי רק דברים לא טובים על הסרט, נכון זה לא מהפכה קולנועית אבל בהחלט גם לא כזה נורא. השחקנים עשו את העבודה, הביאו שחקנים איכותיים. יש קטעים מאוד מצחיקים אבל לא הרבה. אהבתי שהביאו גם את השחקנים מהסרט המקורי, ג''ניפר לופז ואייס קיוב להיות שחקנים אורחים, אומנם קטעים מאוד קטנים אבל עדיין זה מאוד הוסיף. מאמין שיש אנשים שיאהבו אותו יותר ויש כאלה שיאהבו אותו פחות. 6 מתוך 10.
צפיתי בסרט אנקונדה, ההתחלה הייתה קצת משעממת אבל אהבתי את הסרט הוא לא בין הכי טובים של ג''''ק בלאק ופול ראד, אבל הם שני שחקנים מעולים וההופעה שלהם הייתה טובה והכימיה בין שניהם מעולה! הסרט היה מצחיק ומלא באקשן וגם מאוד אהבתי את ההופעת אורח בסרט של אייס קיוב.
ישנתי מעולה
למרות שאני אוהב את הרעיון של סרט בתוך סרט, יצא סרט טיפשי לגמרי.
צפיתי הערב בסרט אנקונדה.מה אסכם ואומר, "שומר נפשו ירחק".סרט עם עלילה/תסריט דימיוני משחק מטופש וחובבני.חבל על זמנכם!!